تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۳
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۲۹۴۶۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازدید مجموعه چوب و مازندران عنوان شد؛

آمادگی شستا برای سرمایه‌گذاری بیشتر در چوب و کاغذ مازندران

‌می‌متالز - مدیرعامل شستا در بازدید از شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت: کاغذ تحریر دارای کمترین حاشیه سود است، اما به لحاظ حساسیت و استراتژیکی بودن برای کشور در اولویت حمایت ما است.

به گزارش می‌متالز، ابراهیم بازیان، مدیرعامل شستا به همراه تعدادی از مدیران این مجموعه و علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از مجموعه چوب و کاغذ مازندران بازدید و از روند تولید در این مجموعه صنعتی آشنا شدند.

بازیان در این بازدید، ضمن اشاره به ضرورت حمایت دستگاه مطبوع خود از این مجموعه، گفت: خودکفایی در تولید کاغذ بسیار با ارزش است و شستا آمادگی دارد تا سرمایه‌گذاری بیشتری در این مجموعه صنعتی انجام شد.

وی افزود: کمک خواهیم کرد تا طرح‌های توسعه در این شرکت اجرائی شود، اگر تلاش کنیم اعتماد مردم را در استفاده از محصولات داخلی جلب کنیم، آینده بهتر و مطمئن‌تری برای جامعه قابل تصور خواهد بود.

بازیان با بیان اینکه شرکت‌های زیرمجموعه شستا نباید تنها به فکر حفظ وضع موجود باشند و باید برای بالا بردن کیفیت و دستیابی به خودکفائی تلاش کنند، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های مناسب در این مجموعه، رویکرد جدید مدیریت این شرکت در تولید مستمر کاغذ چاپ و تحریر برای دانش‌آموزان این کشور بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: تلاش مدیران این مجموعه برای پایداری تولید کاغذ چاپ و تحریر در شرایط سخت اقتصادی نشان از حمیت و اراده‌ای قوی است که به فضل خداوند به خودکفائی در تولید این محصول خواهد انجامید.

بازیان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه به حمایت کامل خود در تامین نیاز‌های این شرکت اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم با سرمایه‌گذاری لازم این صنعت مهم و عظیم را در منطقه احیا کنیم.

شرکت چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولیدکننده کاغذ چاپ و تحریر کشور در سال جاری ۴۵ هزار تُن کاغذ چاپ و تحریر تولید و ضمن تامین ۷۰ درصد از کاغذ‌های کتاب‌های درسی دانش‌آموزان بخش اعظمی از نیاز حوزه منتشر را نیز تامین کرده است.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران 

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده