تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۲۹۴۹۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به مناسبت روز درختکاری انجام شد؛

کاشت ۴۰ اصله نهال توسط مدیرعامل و کارکنان صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک

‌می‌متالز - آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری با حضور مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و همچنین رئیس شرکت نوسازی و عمران چیتگر در مجموعه دریاچه خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و به‌منظور پاسداشت فرهنگ احترام به طبیعت، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و کارکنان صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اقدام به کاشت نهال کردند.

در این مراسم، ۴۰ اصله نهال در دریاچه خلیج فارس توسط مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و کارکنان صندوق ضمانت‌سرمایه‌گذاری صنایع کوچک کاشته شد.

همچنین «محمدحسین مقیسه» مدیرعامل صندوق، در حاشیه این مراسم، ضمن اشاره به گرامیداشت روز درختکاری اظهار امیدواری کرد که برگزاری این مراسم گامی در جهت توجه و تاکید بیشتر به کاشت درخت و احترام به طبیعت محسوب شود. همچنین فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند ملی مدنظر قرار گیرد.

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در سال‌های اخیر تلاش کرده تا در فرآیند‌های کاری خود مصرف کاغذ را به حداقل برساند. به‌صورتی‌که با پیاده‌سازی سامانه‌های الکترونیکی در کنار کاهش تردد‌های درون شهری که عامل مخربی برای محیط زیست است، مصرف کاغذ نیز به حداقل ممکن کاهش یابد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده