تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۲۹۵۱۶۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
سازمان حمایت اعلام کرد؛

برخورد قاطع با احتکارکنندگان تایر در سراسر کشور

‌می‌متالز - سازمان حمایت با اعلام خبر کشف ۱۶۰ هزار حلقه لاستیک در دور روز، از برخورد قاطع با احتکارکنندگان تایر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش می‌متالز، روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اعلام کرد؛ با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و ضرورت توزیع مکفی تایر خودرو و گزارش‌های واصله مبنی بر برخی کمبود‌ها و افزایش قیمت‌ها در سطح عرضه، موضوع در دستور کار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار گرفت.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بررسی فعالیت انبارها، مراکز نگهداری و عوامل توزیع عمده تایر خودروی تولید داخل، از طریق سامانه‌های جامع تجارت و انبارها، مغایرت‌ها و تخلفات را شناسایی و به ادارات کل صمت استان‌ها جهت برخورد قانونی از حیث احتکار و اختفا اعلام کرده است.

در همین راستا و با همکاری بازرسان دفتر صمت استان تهران، در تعدادی از انبار‌های حومه تهران که صاحبان کالا با احتکار و اختفا اقدام به نگهداری این کالا و امتناع از عرضه به قصد گران‌فروشی کرده بودند، مقادیری لاستیک خودرو کشف شده است.

این اقلام پس از صدور رای توسط مرجع ذیصلاح از طریق شبکه منتخب و اصناف بین مردم توزیع خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط‌عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طرح مبارزه با احتکار و اختفا تایر خودرو توسط سازمان حمایت و ادارات کل صمت استان‌ها در سراسر کشور در حال اجرا است.

لازم به ذکر است که ۱۶۰ هزار حلقه در دو روز کشف شده و این عملیات در کشور در حال پیگیری است که امیدواریم با همکاری واحد‌های تولیدی، عوامل توزیع عمده و واحد‌های صنفی، آرامش به بازار باز گردد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده