تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۳۱
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۲۹۴۵۳۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

برنامه جدید وزارت صنعت برای تنظیم بازار تایر با پیش بینی کاهش قیمت!

‌می‌متالز - وزارت صنعت برنامه جدیدی برای مدیریت بازار تایر و با همکاری با انجمن صنعت تایر و سازمان حمایت داد و مدعی اثر این تصمیم در کاهش قیمت‌ها شد!

به گزارش می‌متالز، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت با اشاره به طرح مشترک با انجمن تایر برای تنظیم بازار این محصول گفت: شرکت‌های تولیدکننده تایر سواری طبق این طرح با افزایش تولید و اصلاح توزیع نسبت به مدیریت قیمت لاستیک اقدام می‌کنند و سازمان حمایت هم با متخلفان و محتکران برخورد خواهد کرد.

وی افزود: با این همکاری سه جانبه متقاضیان لاستیک سواری از طریق پلتفرم‌های منتخب فروش کالا ثبت نام می‌کنند و بعد از اعلام زمان و محل خرید لاستیک با مراجعه به فروشگاه تعیین شده، وجه را پرداخت و تایر را تحویل می‌گیرند.

قالیباف ادامه داد: هیچ محدودیتی برای فروش اینترنتی تایر لحاظ نشده و با توجه به همین موضوع و نظارت بر رعایت قیمت ستاد تنظیم بازار، انتظار می‌رود روند کاهشی در قیمت بازار تایر مشاهده شود.

براساس این گزارش، برنامه جدید وزارت صنعت درحالی مطرح شده که برخی شرکت‌ها اقدام به گرانی ۱۵ درصدی محصولات به دلیل نوسان شدید دلار کرده اند تا مشخص شود چنین برنامه‌هایی چه میزان بر کاهش قیمت موثر است!

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده