تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۷:۰۳
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۲۹۵۳۴۶

وزیر راه نماینده حل مشکلات حریم راه آهن شد/ املاک حریم راه آهن مشخص می‌شود

‌می‌متالز - عضو شورای شهر تهران گفت: حریم راه آهن که دغدغه اصلی مردم منطقه است، وزیر راه و شهرسازی نیز یک نماینده تام الاختیار در این خصوص جهت مرتفع شدن حریم راه آهن معرفی تا این مشکل به نحو مطلوبی مرتفع شود.

به گزارش می‌متالز، مهدی اقراریانی عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: کمیته نظارت و حقوق شهروندی پیگیر مطالبات و معضلات شهروندان و کارکنان در مناطق ۲۲ گانه خواهد بود و اهتمام جدی در رفع درخواست‌ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: یکی دیگر از علل حضور در سطح مناطق این است تا از نزدیک معضلات و مشکلات را پیگیری کنیم ودر خصوص حریم راه آهن که دغدغه اصلی مردم منطقه است همین امروز مستقیم با وزیر راه و شهرسازی تماس حاصل شد و وزیر مربوطه نیز یک نمایند تام الاختیار در این خصوص جهت مرتفع شدن حریم راه آهن معرفی تا این مشکل به نحو مطلوبی مرتفع شود.

اقراریان ظهر در نماز خانه ساختمان شهرداری منطقه ۱۶ گفت: تمامی بازدید‌ها و ملاقات‌های خود را از نماز خانه‌ها و مساجد محلات شروع و به پایان می‌رسانیم و اعتقاد داریم که مسئولین و مدیران باید بی واسطه و بدونه بروکراسی‌های اداری با کارکنان و شهروندان در فضا‌های معنوی که در مساجد و نماز خانه‌ها وجود دارد می‌توانند با آحاد مردم ارتباط برقرار و معضلات آن‌ها را به بهتر شکل ممکن مرتفع سازند.

وی در ادامه گفت: رسالت و وظیفه اصلی ما به عنوان عضو شورای اسلامی شهر تهران و خادم مردم، این است تا در کنار و همراه مردم باشیم و این کوچکترین وظیفه نمایندگی ما است.

اقراریان در ادامه در جمع شورای معاونین منطقه ۱۶ گفت: سرعت خدمت رسانی را باید به بهترین شکل افزایش بدهیم به دلیل اینکه از گذشته عقب افتادگی‌های زیادی وجود دارد و بروکراسی‌های زائد را کنار بگذاریم تا شهروندان خدمت رسانی‌ها این دوره مدیریت شهری را لمس کنند و از عملکرد مدیریت شهری رضایت داشته باشند.

در این نشست یک روزه اقراریان پس از بازدید از پروژه‌های سطح نواحی ۶ گانه، با خانواده معظم شهید آذری در ناحیه ۱ دیدار کرد و بعد از غرس نهال در بوستان قالیشویی جوادیه، با حضور در مسجد امام زمان (عج) به پیگیری مطالبات شهروندان پرداخت و دستورات لارم را به منظور تسریع در امر خدمت رسانی صادر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

عناوین برگزیده