تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۹
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۲۹۵۸۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید سرپرست وزارت صنعت افغانستان از بازارچه مرزی گلورده خراسان جنوبی

‌می‌متالز - سرپرست وزارت صنعت و تجارت افغانستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از بازارچه مرزی گلورده و کارخانه سیمان باقران در شهرستان درمیان بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، مراسم استقبال از سرپرست وزارت صنعت و تجارت افغانستان، امروز یکشنبه ۲۱ اسفند با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و فرماندار شهرستان درمیان در بازارچه مرزی گلورده صورت گرفت.

در این بازدید با حضور سرپرست وزارت صنعت و تجارت افغانستان در شهرستان درمیان، درخصوص راه‌اندازی گمرک گلورده، بحث و تبادل نظر شد.

نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت افغانستان، در این بازدید ضمن حضور در کارخانه سیمان باقران از نزدیک از امکانات این مجموعه بازدید نمود.

در این بازدید جواد اشرفی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز از آمادگی کامل طرف ایرانی جهت راه اندازی کامل این گمرک مرزی خبر داد.

مهدی فرجامی فرد؛ فرماندار درمیان نیز ضمن اشاره به اینکه بازارچه گلورده کوتاه‌ترین مسیر تا مرکز استان را در بین بازارچه‌های مرزی استان دارد، استفاده از محصولات این کارخانه توسط تجار افغان به دلیل مسافت حداقلی کارخانه سیمان باقران تا بازارچه گلورده را بسیار به صرفه دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده