به گزارش میمتالز، مجید عشقی با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا عنوان کرد: دود تصمیماتی که در هشت سال گذشته در حوزه خودرو گرفته شده است به چشم مصرفکننده رفته است. هدف از عرضه خودرو در بورس کالا این است که از نحوه قیمتگذاری فاصله بگیریم. با توجه به اتفاقات چند ماه گذشته، اگر قیمتها اصلاح شود به نفع تولید و مصرفکننده است. وی ادامه داد: در این راستا از وزارت صمت درخواست کردیم با توجه به نحوه قیمتگذاری جدید، شرکتها زیان نکنند و در سال آینده با توجه به افزایش تولید و کیفیت بتوانند محصولات بهتری در اختیار مردم قرار بدهند.
منبع: دنیای اقتصاد