به گزارش میمتالز، تیگو ۸ پرو به عنوان نخستین محصول برند فونیکس معرفی شد و ضمن بهره مندی از عناصر لوکس، اولین خودرویی لقب گرفت که رادارهای همیار راننده موسوم به ADAS را به بازار خودروی ایران آورد. با گذشت یکسال از رونمایی این محصول، فونیکس نسبت به معرفی نسخهای ارتقایافته از این خودرو اقدام کرد که از موتور ۲لیتری TGDI و تکنولوژی دودیفرانسیل هوشمند (AWD) برخوردار است و برای پیمودن آفرودهای سبک، انتخابی ایده آل به نظر میرسد.
به دنبال ارائه نسخه دو دیفرانسیل پرچم دار فونیکس که به نام تیگو ۸ پرو مکس شناخته میشود، این برند برای گسترش روح لاکچری در ابعاد مختلف مشتریان، گام بزرگی برداشت. تخصیص جایگاههای ویژه برای دارندگان خودروهای تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرومکس در مجتمع تجاری کورش، بخشی از خدمات ویژه فونیکس برای مالکان پرچم دار این برند است. طبعا در ادامه این مسیر، برنامههای دیگری از جمله افزایش جایگاههای ویژه پارک در مراکز خرید مختلف برای مشتریان فونیکس در راه است که باید منتظر ماند و دید.
منبع: دنیای اقتصاد