تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۲۹۶۵۱۲
سرویس خبر : اجتماعی
ساکت:

توجه ویژه به ورزش بانوان، از راهبرد‌های اصلی است

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به بخش بانوان توجه ویژه‌ای داریم که جز راهبرد‌های هیئت مدیره باشگاه و شرکت فولاد مبارکه سپاهان است تا بستری را برای بانوان قهرمان بیافرینیم.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا ساکت در خصوص تعداد ورزشکار افتخارآفرینان استان اصفهان و نقش باشگاه سپاهان در بسترسازی این موضوع به ویژه در حوزه ورزش بانوان، اظهار کرد: سیاست باشگاه این است که بتواند در ورزش آقایان و بانوان به طور فراگیر فعالیت کند. در بخش بانوان نیز توجه ویژه‌ای داریم که جز راهبرد‌های هیئت مدیره باشگاه و شرکت فولاد مبارکه سپاهان است تا بستری را برای بانوان قهرمان بیافرینیم.

وی، ورزشکاران و افتخار آفرینان استان را ثمره تلاش همه باشگاه‌های استان دانست و گفت: ما نیز خوشحالیم که باشگاه سپاهان سهم بزرگی در میان این ورزشکاران دارد. همچنین حضور مسئولین استانی از مراسم تجلیل نشان دهنده اهمیت نظام جمهوری اسلامی به ورزش در بین آحاد جامعه است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص برنامه این باشگاه در حوزه تیم‌داری بخش بانوان، اعلام کرد: حتما تیم‌هایی که در سال گذشته فعالیت داشتند، ادامه خواهند داشت. البته طبیعتا از لحاظ کیفیت باید توجه ویژه‌تری را برای آن‌ها فراهم کرد و بر سیاست‌هایمان استمرار خواهیم داشت.

وی افزود: بخشی از دختران و پسران توانمند استان در قالب رشته‌های مختلف ورزشی در زیرمجموعه باشگاه سپاهان سازمان‌دهی شدند و از اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنیم که این رویداد ارزشمند و تجلیل از ورزشکاران را در دستور کار خود قرار داد.

بازی با پرسپولیس، تنها یک تکه از پازل سپاهان بود

مدیرعامل سپاهان درمورد عملکرد تیم فوتبال این باشگاه و پیروزی در تقابل حساس با پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با حساب یک بر صفر به سود طلایی‌ها شد، خاطر نشان کرد: این بازی هم مثل باقی بازی‌ها تنها ۳ امتیاز داشت و از کادر فنی، بازیکنان و هواداران‌مان تشکر می‌کنیم و امیدواریم که این روند قدرتمند را ادامه دهند.

ساکت تاکید کرد: بازی با پرسپولیس تنها یک پازل از فعالیت‌های ورزشی باشگاه و تیم فوتبال بود و همان‌طور که مورایس طبق سیاست‌های باشگاه گفت، ما این بازی را تنها یک بازی در روند مسابقات می‌دیدیم و الان هم پرونده آن بازی دیگر بسته شده و باید به مسابقات آینده فکر کنیم.

وی خطاب به هواداران سپاهان و قول قهرمانی، یادآور شد: روز آخر در این مورد حرف خواهیم زد، همه بازی‌ها حساس هستند و بازیکنان و کادر فنی ما این درک را دارند.

ساکت همچنین در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از داور بازی با پرسپولیس نیز تصریح کرد: پرونده این بازی از نگاه ما تمام شده و به مسائل حاشیه‌ای توجهی نداریم، البته از نظام داوری که چنین اشتباهاتی را در این بازی مهم و دیگر بازی‌ها داشته، گله‌مند هستیم، اما این اشتباهات برای همه تیم‌ها بوده و کیان داوری ما سالم است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده