تاریخ: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۳
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۲۹۶۸۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد تولید بدون کاهش بروکراسی‌ها محقق نمی‌شود

‌می‌متالز - کردزنگنه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: رشد تولید بدون کاهش بروکراسی‌ها محقق نمی‌شود و بخش خصوصی آمادگی دارد تا موضوعات را به صورت تخصصی به دولت منعکس کند.

به گزارش می‌متالز، اسدالله کردزنگنه ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: نامگذاری امسال به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» بار دیگر اهمیت توجه به بخش خصوصی را نشان داد.

وی افزود: یکی از کمیسیون‌های فعال اتاق بازرگانی آبادان، کمیسیون صنایع است که تاکنون به در خصوص رفع مشکلات تولید پیگیری‌های فراوانی انجام داده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: از دولت انتظار داریم صدای صنعتگران را بشنود و بسته‌های حمایتی مناسب در نظر بگیرد.

کردزنگنه تاکید کرد: رشد تولید بدون کاهش بروکراسی‌ها محقق نمی‌شود و بخش خصوصی آمادگی دارد تا موضوعات را به صورت تخصصی به دولت منعکس کند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی با تمام توان به دنبال توسعه اقتصاد کشور است و ضرورت دارد دولت با ایجاد شرایط مطلوب بستر اصولی را برای مشارکت بخش خصوصی فراهم کنم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان عنوان کرد: برای تحقق شعار سال نیاز است ابتدا مشکلات واحد‌هایی که به دلیل مشکلات بانکی، مواد خام، زیرساخت و ... متوقف شده یا فعالیت آن در حالت نیمه تعطیل است با قید فوریت رسیدگی و سپس برای فعالیت واحد‌های جدید برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

منبع: بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده