تاریخ: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۵
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۹۶۹۴۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است

‌می‌متالز - طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است، گفت: قدم‌های خوبی برای تولید مسکن در استان برداشته شده است.

به گزارش می‌متالز، مصطفی طاهری با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که نشان دهد جمهوری اسلامی قدرت حل مساله را ندارد، گفت: در ۱۰ سال گذشته تا سال ۱۴۰۰، رشد اقتصادی کشور صفر بود.

وی با بیان اینکه در مسکن افت شدید تولید داشتیم و تقاضا‌ها در این حوزه پاسخ داده نشده است، ابراز کرد: با اجرای نهضت ملی مسکن در کشور تولید مسکن به تبع افزایش می‌یابد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است و قدم‌های خوبی برای تولید مسکن در استان برداشته شده است.

طاهری تاکید کرد: امسال منابع بانکی که باید در زمینه تولید مصرف شود، شفاف و از تبصره ۱۶ جدا شده است و به دلیل افزایش وام‌های تکلیفی و حمایتی از جمله مسکن و جوانی جمعیت در تبصره ۱۶ چیزی برای تولید باقی نمانده بود بنابراین در بودجه این موارد از هم جدا شدند.

وی افزود: اکنون با اضافه شدن منابع بانکی و آورده استان‌ها از محل‌هایی مثل مازاد درآمد مالیاتی، حقوق دولتی معادن و مولدسازی، تلاش و جسارت مدیران برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ برای رونق تولید اهمیت بیشتری دارد و دستگاه‌های نظارتی هم باید همراه باشند.

منبع: بازار

عناوین برگزیده