تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۶:۲۷
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۲۹۷۰۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
رضا شریفی، مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس:

تسریع در پیشبرد اهداف پروژه فولاد اقلید در راستای رشد تولید و منویات رهبری است

می متالز - مهندس «رضا شریفی» مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس در بازدید سرزده از پروژه آهن اسفنجی که روز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه اتفاق افتاد با تأکید بر پیشبرد اهداف پروژه حتی در تعطیلات و ایام نوروز گفت: کاهش زمان ساخت این کارخانه و کوتاه کردن زمان رسیدن به تولید آهن اسفنجی و تکمیل زنجیره فولاد در راستای رشد تولید و منویات رهبری است.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس، مهندس «رضا شریفی» در بازدید سرزده امروز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ خود از پروژه آهن اسفنجی که تیمی از مهندسان و گروه فنی شرکت وی را همراهی می‌کردند، از تمام جبهه‌های نهایی شده و در دست اقدام از جمله برق‌رسانی موقت، روشنایی سایت، سازه‌های عظیم ریفرمر و کوره بازدید کرد.

وی با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ سال سرنوشت سازی برای پروژه آهن اسفنجی اقلید محسوب می‌شود، تصریح کرد: هیچ اهمال و تسامحی در این پروژه جای ندارد و در نهایت دقت باید تلاش مدیران، مهندسان و کارگرانی که در این پروژه شاغل هستند در راستای تسریع در پیشبرد اهداف پروژه باشد.

تسریع در پیشبرد اهداف پروژه فولاد اقلید در راستای رشد تولید و منویات رهبری است

مدیرعامل فولاد اقلید بیان داشت: کاهش زمان ساخت این کارخانه به معنای کوتاه کردن زمان رسیدن به بهره‌برداری و تولید آهن اسفنجی است و این بدان معنا است که زودتر آهن اسفنجی مورد نیاز زنجیره فولاد از طریق این کارخانه تأمین خواهد شد و در نهایت تولید فولاد رشد می‌کند.

رضا شریفی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، پروژه آهن اسفنجی اقلید جزو پروژه‌های پیشران دولت سیزدهم است و با بهره‌برداری از این پروژه ثروت آفرینی و رشد اقتصادی برای منطقه و کشور خواهیم داشت که در راستای رفاه مردم کشورمان خواهد بود.

تسریع در پیشبرد اهداف پروژه فولاد اقلید در راستای رشد تولید و منویات رهبری است

منبع: فولاد اقلید پارس

عناوین برگزیده