تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۲۹۷۶۶۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

هرگونه افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد خلاف قانون است

‌می‌متالز - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر گونه افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه خلاف قانون است که باید در این رابطه با متخلفان براساس قانون رفتار شود.

به گزارش می‌متالز، سید علی احمدزاده شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار که به موضوع افزایش قیمت خودسرانه شن و ماسه اختصاص داشت، بر تشکیل اتحادیه شن و ماسه در استان تاکید کرد.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرف یک ماه آینده نسبت به تشکیل اتحادیه شن و ماسه بطور رسمی و قانونی اقدام نمایند تا از این به بعد اتحادیه در خصوص قیمت‌ها تصمیم گیری کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تعیین قیمت شن و ماسه در استان به نحوی باشد که مردم و تولید کنندگان متحمل ضرر و زیان نشوند.

احمدزاده تصریح کرد: افزایش قیمت شن و ماسه در این ایام یک کار غیرحرفه‌ای و غیرکارشناسی بوده است.

وی بر اجرای قیمت تعیین شده بهمن ماه سال گذشته شن و ماسه که ۸۹ هزار تومان بود تاکید کرد و گفت: تعزیرات حکومتی استان واحد‌هایی که طی این مدت خودسرانه قیمت شن و ماسه را افزایش دادند براساس قانون رفتار کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر عدم افزایش قیمت ها، گفت: طبق دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه قیمت‌ها در سه ماه آخر سال گذشته و دو ماه اول سال جاری نباید افزایش داشته باشند.

احمدزاده اضافه کرد: این دستورالعمل باید اجرا شود و هیچ گونه تغییر قیمتی در این خصوص نباید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کهگیلویه و بویراحمد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده