تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۹۷۷۵۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با همکاری ایمیدرو و سازمان فنی حرفه‌ای کشور انجام شد؛

برگزاری دوره‌های آموزشی گوهرتراشی در ۲۳ استان طی سال ۱۴۰۱

‌می‌متالز - ایمیدرو با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور دوره‌های آموزشی گوهرتراشی برای ۵۶۰ نفر از علاقه‌مندان را در ۲۳ استان طی سال ۱۴۰۱ برگزار کرد.

به گزارش می‌متالز، دوره‌های آموزشی گوهرتراشی در استان‌های خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، سیستان و بلوچستان، گلستان، کرمان، همدان، سمنان، کرمانشاه، اصفهان، فارس، کردستان، قم، تهران، آذربایجان‌غربی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، ایلام، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، خراسان‌شمالی، یزد و قزوین برگزار شده است.

از دیگر اقدامات توسعه‌ای ایمیدرو در صنعت گوهرسنگ کشور؛ تجهیز کارگاه گوهرتراشی و آزمایشگاه گوهرشناسی در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران (کرج) و تجهیز و راه‌اندازی کارگاه گوهرتراشی و برگزاری دوره آموزشی در مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران (یزد) بوده است.

تجهیز کارگاه گوهرتراشی وآزمایشگاه گوهرشناسی در اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهر همدان از محل مسوولیت اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و همچنین تجهیز کارگاه گوهرتراشی در اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهر زاهدان و تجهیز کارگاه گوهرتراشی در اداره آموزش فنی و حرفه‌ای شهر سیرجان از محل مسوولیت‌اجتماعی شرکت گل‌گهر از اقدامات دیگر شرکت‌های بزرگ در این حوزه است.

منبع: ایمیدرو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده