تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۴:۳۱
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۲۹۷۹۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شرکت‌های شستا:

رشد تولید و افزایش بهره‌وری از مولفه‌های مهم مهار تورم است/ شرکت‌های سرمایه‌گذاری در زیرمجموعه وزارتخانه مبنای کارشان را بر شفافیت قرار داده اند

‌می‌متالز - وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: با رشد تولید کمبود محصول برطرف خواهد شد. در تلاش هستیم تا بتوانیم موانع تامین مواد اولیه را برطرف کنیم تا از خام‌فروشی جلوگیری شود.

به گزارش می‌متالز به نقل از کانال تلگرامی شستا رسانه، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مسعود اسم خانی مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین و امیر حسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدر تامین از بخش‌های مختلف شرکت کاشی و سرامیک سعدی، شرکت ایرانول، مجتمع قیرسازی تهران و نفت پاسارگاد بازدید و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های این شرکت‌ها به خصوص در حوزه سرمایه گذاری‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای قرار گرفت.

مرتضوی در جریان این بازدید بر افزایش تلاش‌ها و مجاهدت در مسیر رونق تولید و تحقق شعار سال تاکید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بی شک با تلاش و همت همه کارکنان جبهه تولید، پیشرفت اقتصادی کشور با قدرت و قوت بیشتری حاصل می‌شود.

سید صولت مرتضوی در این دیدار در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: امروز برای بازدید، نظارت میدانی و هم برای احوالپرسی از کارگران سخت‌کوش و عرض خداقوت به این مجموعه تولیدی آمدیم.

وی اضافه کرد: مبحث رشد تولید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال، به همه مجموعه‌های تولیدی برمی‌گردد و البته که ما اگر بتوانیم رشد تولید داشته باشیم افرایش بهره‌وری نیز خواهیم داشت و با افزایش بهره‌وری یکی از مولفه‌های مهار تورم هم اتفاق خواهد افتاد.

مرتضوی افزود: مجموعه شرکت‌های سرمایه‌گذاری در زیرمجموعه وزارتخانه مبنای کارشان را بر شفافیت قرار داده اند و یکی از راه‌های این ایجاد شفافیت، ارائه محصول در بازار سرمایه است.

مرتضوی اضافه کرد: ما بخش قابل توجهی از شرکت‌های سود ده را در بازار سرمایه ثبت و عرضه کردیم و شرکت‌هایی که تاکنون موفق به این کار نشدند هم به زودی با رفع موانع پیش رو، وارد بازار سرمایه خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقام معظم رهبری بر تحقق رشد تولید تاکید ویژه فرمودند و در واقع رشد تولید باید در تمام عرصه‌ها باشد و گستره محصولات بالادستی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نیز فراگیرتر شود.

مرتضوی افزود: با رشد تولید کمبود محصول برطرف خواهد شد و ما نیز همسو با سایر دولتمردان در بخش‌های دولت پیگیر هستیم که بتوانیم موانع تامین مواد اولیه را برطرف کنیم تا از خام‌فروشی جلوگیری شود.

رشد تولید و افزایش بهره‌وری از مولفه‌های مهم مهار تورم است/ شرکت‌های سرمایه‌گذاری در زیرمجموعه وزارتخانه مبنای کارشان را بر شفافیت قرار داده اند

منبع: کانال تلگرامی شستا رسانه

عناوین برگزیده