تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۱۴
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۲۹۷۹۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به همت کانون نهاد‌های سرمایه‌گذاری:

نخستین گردهمایی مدیران و فعالان بازار سرمایه در سال جدید برگزار شد

‌می‌متالز - نخستین گردهمایی مدیران و فعالان بازار سرمایه در سال جدید به همت کانون نهاد‌های سرمایه‌گذاری با حضور روسای فعلی و پیشین سازمان بورس، مدیران ارکان بازارسرمایه و... برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، نخستین گردهمایی فعالان بازار سرمایه در سال جدید به همت کانون نهاد‌های سرمایه‌گذاری، شب گذشته برگزار شد تا ضمن اعلام برنامه‌های این نهاد و گزارشی از وضعیت اقتصاد ایران و جهان، مدیران و فعالان بازارسرمایه مانند سال‌های قبل از کرونا، دیدار نوروزی را در ضیافت افطار برگزار کنند.

براساس این گزارش، رسول سعدی دبیرکل کانون نهاد‌های سرمایه گذاری در این مراسم که با حضور روسای فعلی و پیشین سازمان بورس، مدیران ارکان بازارسرمایه و شرکت‌های هلدینگ و سرمایه گذاری و پیشکسوتان بازار سرمایه در هتل ارم برگزار شد، اعلام کرد: این جلسه در راستای رویکرد جدید کانون و مبتنی بر افزایش تعامل با اعضا و شناسایی و رفع مشکلات، تقویت بیش از همیشه توان کارشناسی کانون، تاکید بر حوزه مشورتی و استفاده از نظرات خبرگان و صاحب نظران، باز طراحی ساختار کانون، توجه ویژه به مباحث آموزشی و فناوری اطلاعات و زیر ساخت‌های تشکیل شد.

در ادامه هم محمدرضا عبدالهی مدیر گروه اقتصاد کلان پژوهش‌های مجلس و محمد قاسمی رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، گزارشی چشم انداز اقتصاد ایران و جهان در سال جاری و پیشنهاداتی برای برنامه هفتم توسعه ارایه کردند.

در انتهای این برنامه هم مجید عشقی رئیس سازمان بورس، حول محور سه موضوع اقدامات سال گذشته و برنامه‌های سال جاری سازمان بورس و انتظارات از کانون نهاد‌های سرمایه گذاری، نکاتی را اعلام کرد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده