تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۵۳۰
کد خبر: ۲۹۸۷۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

طرح‌های جدید صبانور در محدوده فلزی گل‌گهر

‌می‌متالز - قائم مقام شرکت صبانور گفت: شرکت صبانور در مزایده‌های اخیر سازمان صمت استان‌ها، برنده محدوده فلزی در منطقه گل‌گهر و آذربایجان غربی شده است.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا هاشمی افزود: شرکت صبانور به عنوان سهامدار شرکت معدنکار باختر در سال گذشته حدود ۸.۵ میلیون تن عملیات معدنی انجام داده است که به معنی استخراج ماده معدنی بوده است. همچنین حدود ۳ میلیون تن کار دانه‌بندی سنگ‌آهن انجام دادیم.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ برنامه اکتشاف‌مان ۶۰ هزار متر بود که پیش‌بینی کردیم میزان ذخایرمان به ۱۰۰ میلیون تن برسد. همچنین حفاری اکتشافی را در برنامه‌های آینده در پیش داریم.

قائم مقام شرکت صبانور گفت: در مورد پروژه‌های گندله‌سازی صبا امید خاورمیانه طرح یک میلیون تنی انجام شد و تجهیزات آن از چین وارد شد و تا یک سال و نیم آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی افزود: در مزایده سازمان‌های صمت استان‌ها شرکت کردیم و اخیراً محدوده فلزی در گل‌گهر و آذربایجان غربی صبانور برنده شدیم. همچنین برای اولین بار در رینگ صادراتی بورس کالا کنسانتره عرضه کردیم و صبانور اولین شرکتی بود که این کار را انجام داد و این کار ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده