تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۳۰۴۵۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی صبانور خبر داد:

استارت پروژه هفت هزار میلیاردی صبانور

‌می‌متالز - قرارداد EPC ساخت کنسانتره ۲ میلیون تنی گلالی واقع در شهرستان قروه استان کردستان از طرف شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به عنوان کارفرما به شرکت سازه‌های صنعتی آذران به عنوان پیمانکار EPC ابلاغ گردید.

به گزارش می‌متالز، قرارداد EPC ساخت کنسانتره ۲ میلیون تنی گلالی واقع در شهرستان قروه استان کردستان از طرف شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به عنوان کارفرما به شرکت سازه‌های صنعتی آذران به عنوان پیمانکار EPC ابلاغ گردید.

به گفته قائم مقام شرکت معدنی و صنعتی صبانور، ارزش این پروژه هفت هزار میلیارد تومان برآورد شده و پیمانکار متعهد شده طی ۲۷ ماه عملیات ساخت کارخانه را به اتمام برساند. خوراک کارخانه مذکور نیز از معدن گلالی تامین خواهد گردید.

مهندس هاشمی تاکید کرد: طی سال گذشته و سالجاری عملیات اکتشاف و حفاری در شرکت صبانور سرعت گرفته و میزان ذخایر اکتشاف شده سنگ آهن این شرکت در حال افزایش می‌باشد، بطوریکه این میزان تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیون تن برآورد شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود با محقق شدن برنامه حفاری در سال ۱۴۰۲ که بالغ بر ۶۰ هزار متر برنامه ریزی شده، به همین میزان به ذخایر شرکت افزوده شود.

عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی صبانور خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶۰ هزار متر حفاری در مجموعه معادن شرکت صبانور محقق شده است. به تبع افزایش ذخایر، طرح‌های توسعه در شرکت شتاب گرفته و در آینده نزدیک احداث فاز ۳ کارخانه معادن شهرک در برنامه قرار گرفته است.

منبع: چیلان

عناوین برگزیده