به گزارش میمتالز، این شرکت در آمریکا با ۴/ ۱۱درصد افزایش به فروش ۸۹هزار و ۷۵۰ خودرو رسید و فروش در چین ۶/ ۶درصد کاهش یافت، اما این شرکت انتظار دارد که اقتصاد چین در سال جاری به ثبات برسد. کاهش ۹/ ۱درصدی فروش اروپا به ممنوعیت صادرات و تولید در بازار روسیه نسبت داده شد. فولکسواگن همچنین شاهد کاهش تحویل بین ژانویه تا فوریه بود، اما در چین و آمریکای شمالی رشد را ثبت کرد. این شرکت اعلام کرد بیامو با وجود محیط تجاری چالشبرانگیز نسبت به سال ۲۰۲۳ خود مطمئن است. بر اساس گزارش رویترز، پیتر نوتا، عضو هیاتمدیره بیامو گفت این شرکت در مسیر رشد اندک فروش در سال ۲۰۲۳ قرار دارد و محرکهای اصلی رشد در سال ۲۰۲۳ خودروهای تمامالکتریکی و مدلهای پریمیوم ردهبالا خواهند بود.
منبع: دنیای اقتصاد