تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۲
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۳۰۱۰۸۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

بهت هوندا از خودرو‌های الکتریکی چینی

‌می‌متالز - شرکت هوندا موتور دیروز گام‌های جدیدی را برای سرعت بخشیدن به الکتریکی‌سازی اعلام کرد و از معرفی مدل‌های جدید BEV در بازار‌های کلیدی از جمله آمریکای شمالی، چین و ژاپن از سال ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش می‌متالز، هوندا همچنین قصد دارد باتری‌های بهتر، نرم‌افزار قدرتمند و رابط راننده کاملا متحول‌شده را معرفی کند تا بتواند شرکت‌های پیشرو در صنعت خودرو‌های برقی را پشت سر بگذارد. علاوه بر این، این خودروساز قصد دارد کارخانه‌های اختصاصی خودرو‌های برقی با سیستم تولید کاملا بازسازی‌شده و تامین نیمه‌رسانا‌ها داشته باشد.

اجرای این برنامه‌ها ممکن است چند سال طول بکشد، اما با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت، توشیهیرو میبه، اعتراف کرده هوندا در رقابت جهانی برای خودرو‌های الکتریکی عقب مانده است، انجام این اقدامات لازم به نظر می‌رسد. مدیر اجرایی هوندا می‌گوید که راه‌اندازی مجدد جهانی این شرکت از سال ۲۰۲۵ تسریع خواهد شد. او گفت که مدیران هوندا در نمایشگاه خودروی شانگ‌های غافلگیری ناخوشایندی داشتند، زیرا برند‌های محلی، سالن نمایشگاه را با خودرو‌های برقی پیشرفته از انواع مختلف پر کرده بودند. این در حالی است که هوندا سه خودروی شاسی‌بلند الکتریکی را که قرار است در سال ۲۰۲۴ در چین عرضه شوند، به نمایش گذاشت.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده