تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۵۱
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۲۹۹۶۴۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه احیا و بازسازی معادن کوچک مقیاس در استان بوشهر با حضور مسوولین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت:برنامه ریزی برای احیا و بازسازی معادن کوچک مقیاس در استان بوشهریکی از اولویت ها‌ی مهم در حوزه صمت است.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی در حاشیه نشست با مدیر کارگروه احیاو بازسازی معادن کوچک مقیاس از سازمان ایمیدرو با حضور سازمان نظام مهندسی معدن و سایر تشکل‌های معدنی اظهار داشت: طی یکسال گذشته ۱۴۰۱ در حوزه معدن تعداد ۲ فقره واحد معدنی راکد با اشتغال ۱۳ نفر احیا و فعال سازی شده است.

صفوی اضافه کرد: همچنین طی مدت زمان مذکور تعداد ۲ فقره پروانه بهره برداری معدنی با سرمایه گذاری ۷۴ میلیارد ریال با اشتغال ۱۴ نفر صادر شده است.

مدیرکارگروه احیا و بازسازی معادن کوچک مقیاس سازمان ایمیدرو در راستای سرمایه گذاری و توسعه بنگاه‌های اقتصادی عنوان کرد: احداث پایانه صادراتی مواد معدنی، سرمایه گذاری جهت ایجاد واحد‌های صنعتی بزرگ مقیاس، تامین سرمایه مورد نیاز معادن و توسعه زیر ساخت‌های راه وبرق از نیاز‌های مهم در استان بوشهر است که باید به آن بیشتر پرداخته شود.

هر کدام از تشکل‌های معدنی پیشنهادات خود را در جهت سرمایه گذاری، توسعه و نوسازی و موارد زیر ساخت‌های سرمایه گذاری کلان در واحد‌های معدنی تشریح نمودند.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده