تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۳۰۰۵۸۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد خوزستان در بازدید سرزده از تور گردشی خانواده فولاد:

مهم‌ترین سرمایه شرکت نیروی انسانی است

‌می‌متالز - امین ابراهیمی مدیرعامل با حضور سرزده خود در تور گردشی خانواده فولاد بیان کرد که مهم‌ترین سرمایه شرکت، نیروی انسانی است و شرکت فولاد خوزستان افتخار دارد که به صورت هفتگی میزبان شما خانواده‌های محترم باشد.

به گزارش می‌متالز، ابراهیمی افزود: دلگرم نمودن و ارتقای تعلق سازمانی خانواده فولاد و جبران خدمات شما کارکنان پرتلاش فولادی مهم‌ترین هدف ما است و متولیان این حوزه نیز با در نظر گرفتن این مهم در آینده نزدیک برای ارائه خدمات بهتر و با تنوع بیشتر برنامه‌های فرهنگی و تفریحی کارکنان و خانواده آنان را به صورت مدون طراحی و اجرا می‌نمایند که در اینجا جا دارد از همکاری و تلاش‌های مجدانه واحد روابط عمومی و مهندس اکابر و بقیه دست اندرکاران تشکر و قدردانی نمایم.

در این بازدید دکتر مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی و عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی نیز حضور داشتند.

تور گردشی خانواده با هدف آشنایی خانواده‌ها با فضای صنعت و محیط صنعتی در روز‌های جمعه از مهرماه ۱۴۰۱ آغاز و تاکنون بدون وقفه برنامه ریزی و اجرا می‌گردد که با استقبال ویژه‌ی کارکنان و خانواده آنان رو به رو شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده