تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۳۶
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۳۰۱۳۳۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
سرهنگ ثابت‌راسخ خبر داد:

ناکامی سارقان میلگرد‌های ساختمانی

می متالز - فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری دو سارق که اقدام به سرقت میلگرد و آهن‌آلات از ساختمان‌های در حال ساخت در سطح این شهرستان می‌کردند خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین‌شهر در نیمه‌های شب هنگام گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، متوجه یک دستگاه خودروی وانت که دو سرنشین آن با قیچی مخصوص در حال برش و سرقت میلگرد از یک ساختمان در حال ساخت بودند شده و بلافاصله برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران، هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها مقادیر زیادی میلگرد و آهن‌آلات ساختمانی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات اولیه انجام شده افزون بر بزه ارتکابی، به پنج فقره سرقت میلگرد و آهن‌آلات از ساختمان‌های در حال ساخت اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: مالکان ساختمان‌های نیمه‌ساز افزون بر به‌کارگیری نگهبانان مورد اعتماد و مطمئن در ساختمان خود، از رها کردن میلگرد و سایر اموال با ارزش در محل خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک اطراف ساختمان‌های در حال ساخت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایمنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده