تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۳
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۰۹۶۹۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
سرهنگ ثابت راسخ خبر داد:

دستگری سارقان آهن‌آلات کارگاه‌های در حال ساخت مورچه‌خورت

‌می‌متالز - فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی حین سرقت آهن‌آلات کارگاه‌های در حال ساخت در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ اظهار کرد: مأموران واحد گشت انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در راستای پیشگیری از وقوع سرقت، نیمه‌های شب حین گشت‌زنی در شهرک صنعتی مورچه‌خورت، دو سارقی که آهن‌آلات یک سوله در حال ساخت را سرقت کرده و در حال ترک از محل بودند را مشاهده کردند و برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان به‌محض مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام به موقع و سریع مأموران خودروی آن‌ها متوقف و هر دو سارق دستگیر شدند و در تحقیقات صورت گرفته به چهار فقره سرقت آهن‌آلات از کارگاه‌های در حال ساخت شهرک صنعتی مورچه‌خورت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به کشف مقدار زیادی آهن‌آلات مسروقه از داخل خودروی سارقان تصریح کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده توسط کارشناسان، ارزش اموال به سرقت رفته توسط این سارقان بالغ بر یک میلیارد ریال است.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: مالکان ساختمان‌های در حال ساخت در طول مدت ساخت‌وساز، اموال با ارزش را در کارگاه ساختمانی خود رها نکنند و نسبت به استخدام یک نگهبان مورد اطمینان در محل اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایمنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده