تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۶
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۰۱۵۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان خبر داد؛

جواز تاسیس واحد‌های تولیدی خوزستان در کمتر از ۲ روز صادر می‌شود

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان اعلام کرد که به‌منظور جذب سرمایه گذار و رونق تولید در استان، صدور جواز تاسیس واحد‌های تولیدی جدید در کمتر از ۲ روز انجام می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «حمیدرضا فلاح» سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: میانگین صدور جواز تاسیس شرکت در کشور پنج روز است که این مدت زمان با هدف جذب و تشویق سرمایه‌گذاران برای فعالیت در استان و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به یک روز و نیم کاهش یافته است.

وی افزود: ثبت درخواست جواز تاسیس و رصد این فرآیند از بهمن‌ماه پارسال در سامانه یکپارچه مجوز‌ها وزارت اقتصاد شروع شده است.

سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۹۸ جواز تاسیس صادر شده که بیشتر در حوزه‌های صنایع فلزی، شیمیایی و سلولزی بوده است.

در این زمینه، معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت از سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان، به‌دلیل موفقیت این اداره کل برای صدور جواز تاسیس در کمتر از زمان میانگین کشوری تجلیل کرد.

با دستور و نظارت سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان، صدور جواز تاسیس از سوی این اداره کل در استان برای جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذار و حمیات از بخش تولید و ایجاد اشتغال هر چه بیشتر در استان کاهش یافته است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده