تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۳۰۱۶۷۶

هزینه کرد ۱۸۰۰ میلیارد تومانی توسعه زیرساخت‌ها در طبس

می متالز - فرماندار شهرستان طبس گفت: پارسال هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت های آب، برق، گاز، جاده، راه های دسترسی به معادن و مسکن در طبس هزینه شده است.

به گزارش می‌متالز، رحیمی فرماندار شهرستان طبس در همایش نکوداشت روز ملی شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی شهرستان طبس گفت: در چند سال گذشته ۶۰۰ هکتار به زمین‌های شهر طبس ملحق شده و بیش از ۷ هزار خانه در حال ساخت است.

او افزود: چند روز مانده به اتمام سال در روستا‌ها یک حرکت جهادی و انقلابی از سوی روستاییان انجام گرفت که آن هم زیباسازی محیطی در روستا‌ها بود که یک کار فرهنگی بسیار چشم نواز بود.

رحیمی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده چند روستای بخش مرکزی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده اند.

فرماندار شهرستان طبس تصریح کرد: در موضوعاتی همچون برق، راه، بهداشت و درمان، گاز و آب طرح‌های خیلی خوبی تعریف شده که باعث توسعه شهرستان می‌شود از جمله آن‌ها پرداخت بدهی تمامی پیمانکاران راه است که در دو بانده سازی محور‌های یزد، دیهوک و اصفهان در حال اجرای طرح هستند.

او عنوان کرد: دشمنان با موضوعاتی که در ماه‌های گذشته برای دولت رقم زدند می‌خواستند جلوی موفقیت‌های دولت را بگیرند و اقداماتی که نظام و انقلاب برای مردم انجام داده کمتر دیده شود.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: در حوزه‌های مختلف موفقیت‌های خوبی کسب شده است، اما در بعضی از حوزه‌ها موانعی وجود دارد که می‌توان با مشارکت و وحدت مردم این موانع را برطرف کرد.

او افزود: در شهرستان طبس یکی از اتفاقات مهمی که رقم خورد الحاق زمین به شهر در جهت طرح نهضت ملی مسکن بود.

حجت الاسلام نصیرایی بیان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در نوروز امسال همه ما باید مراقب و مواظب باشیم که برنامه دشمنان این است در بین مردم اختلاف و دعوا به وجود آورند که کشور در مسیر موفقیت جلو نرود.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در منطقه تحولات بزرگی در زمینه‌های راه، آب، برق، گاز و بهداشت و درمان در حال انجام است.

او گفت: امیدآفرینی در جامعه در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده