تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۱
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۳۰۲۹۳۳
سرویس خبر : متالورژی و مواد
با حضور رئیس گمرک کشور

آغاز عملیات ساخت مجتمع فرو آلیاژ بروجرد

‌می‌متالز - کلنگ ساخت مجتمع فرو آلیاژ اطلس آلیاژ کیهان با سرمایه گذاری۱۴هزارمیلیارد ریال در بروجرد به زمین زده شد.

به گزارش می‌متالز، رئیس گمرک کشور در بروجرد گفت: گمرک کشور در هر شرایطی آماده خدمت رسانی به تولیدکنندگان است و حمایت از تولید و تولیدکنندگان باعث رونق تولید و مهار تورم در کشور خواهد شد.

محمد رضوانی فر در آیین کلنگ زنی احداث مجتمع فروآلیاژ اطلس آلیاژ کیهان در منطقه ویژه اقتصادی بروجرد از یک بسته ویژه تشویقی برای تسهیل کار تولیدکنندگان خبر داد و افزود:خدمات تخصصی و ویژه به شرکت‌های دانش بنیان در ۱۰ گمرک کشور انجام می‌شود.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های صنعتی در جهت رونق تولید و اشتغال گفت:رشد تولید و مهار تورم باعث تولید ثروت می‌شود و آینده ایران اسلامی پرفروغ خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان هم با اشاره به وجود بیش از ۳۵ درصد صنایع لرستان در بروجرد افزود:در دولت سیزدهم یک هزار و ۵۰۰میلیارد تومان جهت رونق تولید واحد‌های صنعتی به بنگاه‌های اقتصادی شهرستان بروجرد تزریق شده است.

سرمایه گذار طرح اطلس آلیاژکیهان بروجرد گفت:مجتمع فرو آلیاژ اطلس کیهان در دو فاز با سرمایه گذاری۱۴هزارمیلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۳۴هزار تن فروسیلیسیم و فروسیلیکون منگنز احداث خواهد شد.

ستار اسماعیل بیگی افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۹۰هزار مترمربع و اشتغالزایی مستقیم ۷۰۰ نفر و ۲ هزار و ۱۰۰ نفر غیر مستقیم ساحته می‌شود.

مسلم مرادی فرماندار بروجرد هم با اشاره به کلنگ زنی پست برق ۳۰مگاوات و کلنگ ساختمان گمرک منطقه ویژه اقتصادی اشترینان افزود:بیش از چهار هزار کارخانه و کارگاه در دولت مردمی سیزدهم در کشور احیا شده و تقریبا هیچ کارگاه و کارخانه‌ای در دولت تعطیل نشده است.

تعداد بازدید : 18

منبع: خبرگزاری صدا و سیما لرستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده