تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۸:۳۷
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۳۰۳۱۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معرفی ۵۶ متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در بوشهر

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۵۶ متقاضی تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده است.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر شامگاه گذشته در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری ۵۶ متقاضی تسهیلات رونق تولید برای ایجاد، توسعه، بازسازی و نوسازی بنگاه‌های اقتصادی این استان به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی افزود: شتاب‌بخشی به رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی و راه‌اندازی واحد‌های راکد و نیمه‌راکد و کمک به توسعه سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در استان بوشهر از اهداف برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

این مقام مسوول ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۵ مصوبه برای حل موانع تولید بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر در این کارگروه تصویب شده که به رشد تولید و افزایش اشتغال‌زایی کمک می‌کند.

این مقام مذکور بیان داشت: افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی با هدف شتاب در رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در دستورکار قرار دارد و در پی برگزاری این جلسه‌ها پیگیری و مکاتبات متعددی برای حل مشکلات واحد‌های فعال و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

صفوی اعلام داشت: در ششمین جلسه امسال این کارگروه مشکلات چهار بنگاه اقتصادی در زمینه صنایع سلولزی، شیمایی، تولید تخم مرغ و کارخانه جوجه‌کشی مطرح و برای شتاب‌بخشی در پرداخت تسهیلات بانکی، تقسیط بدهی معوق و بخشودگی جریمه‌های بیمه تامین اجتماعی مصوبه صادر شد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده