تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۳۲
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۳۰۲۲۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت بوشهر:

۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت ۶ هزار ۵۷۲ میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق تولید در استان بوشهراز طریق بانک‌های عامل خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یک سال گذشته ۹۹ بنگاه اقتصادی در بخش صنعت، معدن، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و ... در راستای ایجاد، نوسازی و بازسازی و توسعه تولید و اشتغال از تسهیلات رونق تولید بهره‌مند شده اند.

وی با اشاره به پیگیری مستمر دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و همچنین کمیته تسهیلات اداره کل صمت به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات بنگاه‌های تولیدی عنوان کرد: از مجموع ۹۹ فقره بنگاه اقتصادی، تعداد ۴۸ مورد در حوزه صنعت و معدن به مبلغ ۲ هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال و تعداد ۵۱ فقره در سایر بخش‌ها نظیر جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و ... به مبلغ چهار هزار و ۲۶ میلیارد ریال در سال گذشته بوده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر تصریح کرد: بیشترین مشکلات بنگاه‌های اقتصادی برای افزایش تولید و توسعه اشتغالزایی درخواست تسهیلات بانکی است.

وی افزود: نشست با مدیران بانک‌های عامل استان به منظور تعامل بیشتر و تسریع در اجرای مصوبات کارگروه، به صورت مستمر در حال پیگیری و اقدام است تا بتوان در سال مهار تورم و رشد تولید، با توان بیشتری از واحد‌های صنعتی حمایت کرد.

منبع: ذاکر خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده