تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۳
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۳۰۳۸۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل سازمان حمایت مطرح کرد؛

نقش محوری سازمان حمایت در رفع مشکلات بخش خصوصی/ حمایت از تولیدکنندگان پیش نیاز حمایت از مصرف کنندگان است

‌می‌متالز - مدیرعامل سازمان حمایت اعلام کرد که این سازمان به‌عنوان پل ارتباطی بخش خصوصی با دولت می‌تواند، نقش موثر و محوری در رفع مشکلات و تنگنا‌های این حوزه ایفا کند.

به گزارش متالز، «حسین فرهیدزاده» مدیرعامل سازمان حمایت، در جریان سفر یک روزه خود به قم، ضمن بازدید از واحد‌های تولید لوازم خانگی و موتورسیکلت، در جریان فرآیند پیشرفت‌ها و تکمیل طرح‌های صنعتی و نحوه قیمت‌گذاری و عرضه این محصولات در بازار قرار گرفت.

فرهیدزاده در این بازدید گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به‌عنوان پل ارتباطی بخش خصوصی با دولت می‌تواند با هماهنگی با کارشناسان و دستگاه‌های مرتبط، ظرفیت‌سازی مناسب و انعکاس مشکلات، مطالبات و دغدغه‌های تولیدکنندگان کالا و خدمات، نقش موثر و محوری در رفع مشکلات و تنگنا‌های این حوزه ایفا کند.

وی حمایت از تولیدکنندگان را پیش نیاز حمایت واقعی از مصرف کنندگان دانست و افزود: تیم مدیریتی سازمان حمایت با تمام توان همه ظرفیت‌های خود را جهت حمایت از تولیدکنندگان به‌کار بسته است تا بتواند مطالبات مردمی در دریافت خدمات و کالا‌های با کیفیت را محقق سازد.

در این سفر، هیاتی مرکب از اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران ستادی سازمان حمایت و همچنین «اکبر ابدالی محمدی» مدیرکل صمت استان قم و برخی دیگر از مسئولان این استان، معاون وزیر صمت را همراهی کردند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده