تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۷۵
کد خبر: ۳۰۵۴۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان مازندران مطرح کرد؛

لزوم توجه جدی‌تر به تولیدات صادرات محور در استان/ ارائه برنامه تحولی در جهت ارتقای صنعت

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان مازندران بر لزوم توجه جدی‌تر به مقوله تولیدات صادرات محور در استان تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، «نادعلی کهن‌سال» مدیرکل صمت استان مازندران در نشست با رئیس، اعضای هیات رئیسه و روسای انجمن‌های ۹ گانه خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب گفت: باید با برنامه‌ریزی درست به سمتی حرکت کنیم که تولیدات استان مازندران علاوه بر تامین نیاز داخل، صادرات محور نیز باشد.

وی ادامه داد: برخی زیرساخت‌های صادراتی در استان فراهم است و باید با همدلی و همکاری و تلاش شبانه‌روزی، دیگر زیرساخت‌های مرتبط با صادرات را در استان فعال کنیم.

مدیرکل صمت استان مازندران در ادامه به نقش مهم خانه صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان بازوی کارشناسی تیم اقتصادی استان و مخصوصاً این اداره کل اشاره و افزود: اداره کل صمت مازندران آمادگی دارد تا از نقطه نظر کارشناسی تمامی ذی‌نفعان همچون خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اتاق اصناف و تشکل‌های مرتبط در جهت حل و رفع مشکلات موجود بهره‌مند و آن‌ها را عملیاتی کند.

وی همچنین خواستار ارائه برنامه تحولی در جهت ارتقای صنعت و راه‌های برون رفت از مشکلات موجود از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌ها و انجمن‌های زیر مجموعه شد.

کهن‌سال با اشاره به اینکه افزایش توان کارشناسی در خانه صنعت، معدن و تجارت می‌تواند باعث ادامه فرآیند تفویض اختیار از سوی این اداره کل شود، گفت: باید با کار جهادی و استفاده درست از نیرو‌ها و ظرفیت‌های موجود به‌دنبال ایجاد رضایتمندی بیشتر برای مردم باشیم.

گفتنی است، در این جلسه رئیس، اعضای هیات رئیسه و روسای انجمن‌های تخصصی خانه صنعت، معدن و تجارت استان، آمادگی خود را برای همکاری‌های نزدیک با اداره کل صمت استان مازندران اعلام کردند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده