تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۱۳
بازدید: ۴۷
کد خبر: ۳۰۵۸۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان کرمانشاه مطرح کرد؛

کاهش قیمت کالا‌های اساسی از دستاورد‌های کارگروه تنظیم بازار است/ عزم جدی ستاد تسهیل برای تحقق شعار سال

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان کرمانشاه اعلام کرد که کاهش قیمت کالا‌های اساسی از عمده دستاورد‌های کارگروه تنظیم بازار در حوزه تامین و توزیع اقلام سراسری است.

به گزارش می‌متالز، «محسن دارابی» مدیرکل صمت استان کرمانشاه با بیان مطالب فوق افزود: همه اعضای کارگروه تنظیم بازار در تصمیم‌گیری مصوبات این کارگروه موثر هستند و همه دستگاه‌های اجرایی نیز باید در اجرای مصوبات تنظیم بازار همکاری داشته باشند.

مصوبات ستاد تنظیم بازار لازم الاجرا است

وی با بیان اینکه مصوبات ستاد تنظیم بازار لازم الاجرا است، خاطرنشان کرد: کالابرگ الکترونیکی با محوریت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در کل استان در حال اجرا است و همکاری همه دستگاه‌های متولی را در اجرای این طرح می‌طلبد.

مدیرکل صمت استان کرمانشاه اضافه کرد: بررسی آخرین وضعیت تامین و توزیع شکر و برنج و سایر اقلام تنظیم بازار توسط سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در شهرستان سنقروکلیایی، ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت احداث میدان میوه و تره بار توسط شهرداری و ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت ایجاد روستا بازار توسط مدیریت تعاون روستایی این شهرستان، از عمده دستورکار یکصد و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان بود.

کاهش قیمت کالا‌های اساسی از دستاورد‌های کارگروه تنظیم بازار است/ عزم جدی ستاد تسهیل برای تحقق شعار سال

بررسی وضعیت ۲۳ مجموعه در بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

وی در ادامه از برگزاری بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و تاکید کرد: به‌دلیل سفر یک‌روزه استاندار کرمانشاه به شهرستان سنقروکلیایی و دستور این مقام درخصوص بررسی میدانی مشکلات واحد‌های تولیدی این شهرستان، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این شهرستان برگزار شد.

دارابی در ادامه تصریح کرد: در این نشست ۲۳ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که همگی به مشکلات واحد‌های تولیدی مستقر در شهرستان سنقروکلیایی اختصاص داشت.

عزم جدی ستاد تسهیل برای تحقق شعار سال

وی افزود: عمده مشکلات این واحد‌های تولیدی، عدم تخصیص آب شرب برای ۴۴ واحد دامداری و ۱۵ واحد مرغداری، تقاضای تسهیلات سرمایه در گردش، عدم اجرای مصوبه پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش توسط بانک عامل بود.

مدیرکل صمت استان کرمانشاه در ادامه از عزم جدی این ستاد برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید علاوه بر بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی، به‌دنبال دستیابی به راه‌های افزایش ظرفیت تولید واحد‌های صنعتی نیز است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده