تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۷:۵۳
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۰۶۸۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۷۳ درصد مصوبات کارگروه تسهیل کردستان اجرایی شد

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تاکنون ۷۳ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان اجرایی شده است.

به گزارش می‌متالز، بختیار خلیقی اظهار داشت: تاکنون در ۱۹۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان ۲ هزار و ۹۰۸ مصوبه در راستای رفع مشکلات پیش‌روی واحد‌های تولیدی استان صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: ۲ هزار و ۱۱۶ مورد معادل ۷۳ درصد کل مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی و عملیاتی شده است و ۷۹۲ مصوبه نیز در دست اجرا است.

به گفته وی، در مجموع تاکنون برای یک هزار و ۶۷۱ پروژه مشکل‌دار در کردستان پرونده تشکیل شده که عمده مشکلات این واحد‌های تولیدی در حوزه بانکی بوده است.

خلیقی ادامه داد: در جلسات کارگروه تسهیل، مشکلات فراروی واحد‌های تولیدی بررسی می‌شود و دستگاه‌های مربوطه باید براساس مصوبه کارگروه، نسبت به رفع مشکلات واحد‌ها اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در آخرین جلسه کارگروه، ۱۴ طرح و پروژه مشکل‌دار استان از جمله طرح تولید مربا و ترشیجات، شرکت زرین بنای پارسیان، هتل هلاله بانه، شرکت کشت و صنعت، دامپروری سرشیو، واحد تعاونی ۲۰۳۴ مرغداری، پایانه صادراتی کردستان، شرکت سهند پلاست و شرکت آب معدنی ایرانیان آذین چهل چشمه کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت..

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: همچنین در راستای درخواست امهال تسهیلات واحد‌های معرفی شده در حوزه کشاورزی با ۷.۵ درصد، ۲۷ واحد مرغداری، پرواربندی گوساله و پرورش ماهی بررسی‌هایی صورت گرفت و مصوباتی صادر شد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده