تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۶
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۳۰۶۲۵۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید فرماندار از تونل‌های ۱۲-۱۴ معدن «کوهبنان»

‌می‌متالز - فرماندارو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در استان کرمان ضمن بازدید از تونل‌های ۱۲-۱۴ معدن زغال سنگ «کوهبنان»، مشکلات این واحد معدنی و کارگران را از نزدیک بررسی کردند.

به گزارش می‌متالز، مجید توکلی با همراهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در بازدید از تونل‌های ۱۲-۱۴ معدن زغال سنگ «کوهبنان»، با گزارش مسئولان و مدیران مربوطه در جریان موانع و مشکلات این واحد معدنی قرار گرفت و قرار شد با کاهش مشکلات منافع این واحد معدنی و کارگران تامین شود.

وی همچنین در این بازدید از نزدیک با گفتگو با کارگران در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و در جلسه‌ای سه‌ساعته با اعضای کمسیون کارگری شهرستان با حضور مدیران شرکت زغال سنگ کوهبنان بر لزوم همدلی مدیران و کارگران جهت دستیابی به اهداف مدنظر تاکید کرد.

گفتنی است بیش از ۵ هزار کارگر معدنچی در مناطق معدنی زرند و کوهبنان استان کرمان در معادن زغال سنگ «همکار»، «هشتونی» تونل‌های شماره «چهار، دوازده و چهارده»، «باب شکوه»، «پابدانا جنوبی»، «سراپرده»، «گله توت» و «چشمه پودنه» به صورت خصوصی و دولتی کار می‌کنند.

مطالبات این کارگران؛ تامین امنیت شغلی، افزایش دستمزد وافزایش ایمنی معادن دولتی وخصوصی، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، به روز شدن تجهیزات معادن، تبدیل وضعیت کارگران قرار دادی و از همه مهمترمشکلات فاصله‌ی بیمه‌ای است که در دیدار با فرماندار مطرح شد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده