تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۲
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۳۰۹۶۰۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در تماس تلفنی عفت شریعتی با وزیر کار

اولین فرصت در جمع کارگران زرند و کوهبنان حاضر می‌شود

‌می‌متالز - صبح دیروز بازدید سرزده نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به اتفاق فرماندار کوهبنان از معدن هشونی و حضور در جمع کارگران معدن در اولین لحظات کاری معدنکاران انجام شد.

به گزارش می‌متالز، در این بازدید عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان و دکتر مجید توکلی فرماندار کوهبنان به خواسته‌ها و درد دل‌های سرپرست شرکت زغالسنگ کرمان، مدیر معدن و کارگران معدن هشونی گوش دادند.

در ادامه نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با دکتر صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت تلفنی صحبت و وی را در جریان مشکلات کارگران دو شهرستان زرند و کوهبنان قرار داد و از وی و رئیس صندوق بازنشستگی فولاد جهت حضور در منطقه و بازدید از معادن خصوصا معدن هشونی دعوت نمود.

وزیر کار هم بر اساس پیگیری‌های قبلی و درخواست تلفنی نماینده زرند و کوهبنان قول مساعد داد در اولین فرصت در منطقه و در جمع کارگران معادن شهرستان‌های زرند و کوهبنان حضور پیدا کند.

بازدید نماینده مردم زرند و کوهبنان به اتفاق فرماندار کوهبنان از منطقه سیل زده بیدان، حسین آباد، درب خم، زنگی آباد و سبلوئیه

اولین فرصت در جمع کارگران زرند و کوهبنان حاضر می‌شود

در این بازدید دکتر عفت شریعتی و دکتر مجید توکلی به خواسته‌ها و درد دل‌های روسای شورا‌ها و اهالی منطقه سیل زده گوش دادند.

احداث سیل بند‌های جدید، حمایت از دامداران، احیای قنوات خسارت دیده، پیگیری جهت گاز رسانی به بیدان، رفع مشکل سوخت زمستان، اختصاص وام به احداث واحد‌های مسکونی جدید، عنایت بنیاد علوی جهت اجرای طرح‌های اشتغال زایی، رفع مشکل آب شرب روستا‌ها از جمله سبلا و گزدان، احداث غسالخانه از جمله درخواست حاضرین بود.

در این بازدید روسای دفتر نماینده، رئیس ادارات آب شهری، بنیاد مسکن، راهداری، جهاد کشاورزی شهرستان، معاون فرماندار، نیروی انتظامی و مشاور فرماندار حضور داشتند.

دیدار نماینده مردم زرند و کوهبنان به اتفاق فرماندار کوهبنان از حاج علی اکبر جعفری از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس

اولین فرصت در جمع کارگران زرند و کوهبنان حاضر می‌شود

در این دیدار دکتر عفت شریعتی و دکتر مجید توکلی به خاطرات و درد دل‌های ایثارگر، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس گوش دادند و برای ایشان آرزوی سلامتی و بهروزی کردند.

در این دیدار روسای دفتر نماینده، رئیس ادارات آب شهری، بنیاد مسکن، راهداری، جهاد کشاورزی، معاون فرماندار، نیروی انتظامی و مشاور فرماندار حضور داشتند.

دیدار نماینده مردم زرند و کوهبنان به اتفاق فرماندار کوهبنان با دهیار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و معتمدین دهستان خرمدشت

اولین فرصت در جمع کارگران زرند و کوهبنان حاضر می‌شود

در این دیدار دو ساعته دکتر عفت شریعتی و دکتر مجید توکلی به درخواست‌های حاضرین گوش کردند و برای حل و فصل برخی از آن‌ها قول مساعد دادند.

تجهیز سالن ورزشی، احداث پل ورودی دهستان خرمدشت، احداث سد‌های بالا دست منطقه، ارتقای خدمات بنیاد علوی، تهیه بیل مکانیکی برای زمان حادثه، پیگیری جهت پرداخت خسارات سیل، ترمیم شانه‌های خاکی جاده کوهبنان به خرمدشت، تیغ زنی جاده‌های روستایی و… از مهمترین خواسته حاضرین بود.

در این دیدار روسای دفتر نماینده، رئیس ادارات آب شهری، بنیاد مسکن، راهداری، جهاد کشاورزی، معاون فرماندار، نیروی انتظامی و مشاور فرماندار حضور داشتند.

طنین فریاد الله اکبر در جلسه شورای اداری کوهبنان با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان و به ریاست فرماندار کوهبنان

اولین فرصت در جمع کارگران زرند و کوهبنان حاضر می‌شود

جلسه شورای اداری کوهبنان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، اعضای شورای اداری و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد در حاشیه این جلسه در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قران کریم توسط سوئدی‌ها فریاد‌های الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق و…. در جلسه طنین انداز شد.

جلسه شورای اداری کوهبنان برگزار شد

اولین فرصت در جمع کارگران زرند و کوهبنان حاضر می‌شود

با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان T به ریاست فرماندار کوهبنان و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، اعضای شورای اداری و فرماندهان نظامی و انتظامی جلسه شورای اداری کوهبنان برگزار شد.

در جلسه شورای اداری کوهبنان: با حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، سید حشمت‌الله روح‌الامینی به‌عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان منصوب شد.

با حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، سید حشمت‌الله روح‌الامینی به‌عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان منصوب شد در این نشست از خدمات سه ساله حمید گلستانی بعنوان رئیس ارشاد اسلامی کوهبنان تجلیل شد و ایشان بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند منصوب شد.

منبع: صدای زرند

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده