تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۲۲
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۳۰۲۴۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
وزیر کار مطرح کرد:

ضرورت تلاش شرکت پرحاشیه فرابورسی برای رسیدن به ظرفیت اسمی

‌می‌متالز - وزیر کار تلاش شرکت هپکو برای رسیدن به ظرفیت اسمی را امری ضروری دانست و از هدفگذاری تولید ۸۰۰ تا ۸۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین این شرکت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، صولت مرتضوی در بازدید از شرکت هپکو اراک گفت: هپکو یکی از افتخارات صنعت تولید بویژه صنایع ماشین‌سازی بوده که به لحاظ بی‌تدبیری‌های دهه ۹۰ قدری با مشکلات مالی همراه و به ناچار و به دلیل مطالبات اجتماعی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

وی افزود: این موضوع در ۲ مقطع زمانی مورد توجه رئیسی قرار گرفت که در یک مرحله در زمان ریاست قوه قضائیه که مباحث واگذاری‌ها مطرح بود، ورود و دستورات لازم را صادر کرد که موجب حرکت دوباره چرخ تولید در این کارخانه شد. تلاش هپکو برای رسیدن به ظرفیت اسمی نیز امری ضروری است.

این مقام مسوول ادامه داد: سال گذشته در جریان سفر و بازدید از این شرکت با حضور رییس جمهور، صحبت از تولید ۲۵۰ دستگاه در سال بود، اما در سال جاری هدفگذاری این شرکت روی ۸۰۰ تا ۸۵۰ دستگاه است. امید است این کارخانه بتواند نیاز بسیار به ماشین‌آلات سنگین را تامین کند و دانش فنی این کارخانه هم مطلوب است.

مرتضوی توضیح داد: همکاران در حوزه این وزارتخانه، گلوگاه‌ها را شناسایی و برطرف کردند و با هم افزایی سایر دستگاه بویژه صنایع معدنی، امید است این مجموعه بخش زیادی از نیاز را تامین کند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده