تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۳۶
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۳۰۶۹۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه‌ای برای بررسی مشکلات هپکو

‌می‌متالز - در نشست مشترک مسوولان اقتصادی استان و مدیران شرکت هپکو بر حمایت مدیریت استان از رشد تولید در این شرکت تأکید شد.

به گزارش می‌متالز، استاندار مرکزی با حضور در شرکت هپکو به بررسی مشکلات و موانع موجود از عزم مدیریت استان برای حمایت حداکثری از تولید و اشتغال در این شرکت صنعتی خبر داد و گفت: هپکو نماد صنعت استان مرکزی است و محصولات تولیدی این شرکت در عمران آبادانی کشور نقش آفرین هستند.

مخلص الائمه در حاشیه این جلسه گفت: مسائل مربوط به حوزه ارز، واردات قطعات و مواد اولیه مورد احتیاج شرکت هپکو در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از طریق وزارت صمت حل این مسائل و مشکلات پیگیری شود.

او همچنین از ایجاد مقدمات عقد قرارداد خرید تجهیزات و ماشین آلات راهسازی توسط سازمان همیاری شهرداری‌های کشور خبر داد و افزود: با عقد این قرارداد که با پیگیری‌های وزارت کشور محقق شده تولیدات هپکو به شکوفایی حداکثری خواهد رسید.

قربانی مدیرعامل شرکت هپکو هم از برنامه‌ریزی برای تولید ۸۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات معدنی و راهسازی تا انتهای سال در شرکت هپکو خبر داد و گفت: با تحقق این میزان تولید، رشد دو برابری نسبت به سال گذشته در شرکت هپکو رقم خواهد خورد.

تعداد بازدید : 5

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده