تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۹
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۳۰۱۳۶۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید فرماندار کوهبنان از کارخانه زغال شویی فرآوران زغال سنگ پابدانا

‌می‌متالز - همزمان با هفته کار و کارگر فرماندار کوهبنان از کارخانه زغال شویی فرآوران زغال سنگ پابدانا بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، به مناسبت هفته کار و کارگر مجید توکلی فرماندار کوهبنان به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از روسای ادارات با حضور در کارخانه زغال شویی فراوران بخش طغرالجرد با مدیر مجموعه، کارکنان و کارگران شاغل این کارخانه دیدار کردند.

در این مراسم فرماندار کوهبنان با تبریک هفته کار و کارگر گفت: مسوولین وظیفه دارند که در حوزه کارگری در خدمت کارگران باشند، چون بیش از ۸۰ درصد جمعیت شهرستان کوهبنان کارگران معادن زغال سنگ و سرب و روی هستند.

او ابراز داشت: در حالی که مقام معظم رهبری بر مهار تورم و رشد تولید تاکید دارند که افزایش تولید به دست کارکران در خط مقدم اقتصاد انجام می‌شود.

مجید توکلی افزود: کارگران جز شریف‌ترین و ارزشمند‌ترین اقشار جامعه هستند که خدمات آن‌ها برای مدت زمان طولانی ماندگار است لذا خیر و برکت فراوانی در زندگی این عزیزان به چشم می‌خورد.

او گفت: همه کارگران زحمتکش امروز به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید و خدمات نقش بسزایی در پویایی کشور، افزایش تولید و عدم وابستگی دارند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: چرخه اقتصادی و تولید کشور به همت و تلاش خستگی ناپذیر قشر کارگر بستگی دارد، انشاء الله با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بتوانیم در راستای تحقق این مهم با دستان پرتوان کارگران عزیز و ایثارگر گام‌های اساسی برداریم.

او ابراز داشت: تقویت همدلی و همکاری میان کارگران و کارفرمایان، توجه به خواسته‌ها و رفع مشکلات کارگران باعث افزایش تولید و بهره وری بیشتر و بهتر می‌شود که در واقع همان تحقق شعار سال است.

توکلی افزود: کارگر و کارفرما به عنوان ستون تولید محسوب می‌شوندلذا امید آفرینی به عنوان محور فعالیت جامعه کارگری امری ضروری است.

او در پایان ضمن تشکر از خدمات مدیران شرکت میدکو درخواست نمود: با توجه به معادن غنی زغال سنگ، سرب و روی، آهن و.. در کوهبنان نسبت به راه اندازی صنایع جانبی و پائین دستی از جمله کک سازی، قطران، کارخانه فولاد و کنستانتره در شهرستان اقدام کنند.

در پایان حاضرین ضمن هماهنگی با مدیر مجموعه از قسمت‌های مختلف کارخانه زغال شویی فراوران پابدانا بازدید کردند و از نزدیک در جریان اقدامات و کار‌ها قرار گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده