تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۵۸
بازدید: ۸۸
کد خبر: ۳۰۷۹۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجامع عمومی و فوق‌العاده اتاق مشترک ایران و یونان ۱۸ تیر برگزار می‌شود

‌می‌متالز - سه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده و سالیانه اتاق مشترک ایران و یونان روز یکشنبه ۱۸ تیر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در اتاق ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، مجامع عمومی عادی به طور فوق‌العاده و سالیانه اتاق مشترک ایران و یونان مورخ ۱۸/۰۴/۱۴۰۲ در اتاق ایران واقع در خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت)، شماره ۱۷۵ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سال ۱۴۰۰ اتاق مشترک ایران و یونان در روز یکشنبه مورخ ۱۸/۰۴/۱۴۰۲ ساعت ۱۰ با دستور جلسه تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان مالی سال ۱۳۹۹ و سایر موارد برگزار می‌شود.

همچنین مجمع عمومی فوق‌العاده سال ۱۴۰۱ نیز در همین روز و در ساعت ۱۱ در اتاق ایران با دستور جلسه تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان مالی سال ۱۴۰۰ و سایر موارد برگزار خواهد شد.

به علاوه مجمع عمومی عادی سالیانه نیز ساعت ۱۲ همین روز در اتاق ایران برگزار می‌شود.

استماع قرائت گزارش بازرس و هیات مدیره و تصویب آن، تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان مالی سال ۱۴۰۱، بررسی برنامه فعالیت‌ها و بودجه سال مالی ۱۴۰۲ و تصویب آن، تعیین حق عضویت و ورودیه اعضاء، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل هیات مدیره و انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل در دستور کار این نشست خواهد بود.

منبع: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

عناوین برگزیده