تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۳۰۸۰۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کشف ۱۰ دستگاه ارز دیجیتال قاچاق آبادان

‌می‌متالز - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف۱۰ دستگاه ماینر قاچاق، ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از مخفیگاه پنج متهم دستگیر شده در این شهرستان خبرداد.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ کیومرث کشوری چهارشنبه به خبرنگاران گفت: با تلاش ماموران کلانتری‌۱۳قدس ۱۰ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حاشیه شهرستان آبادان کشف و یک نفر متهم در این زمینه دستگیر شد.

وی از دستگیری سه سارق سابقه دار و یک عامل تیراندازی تحت تعقیب قضایی در عملیات دیگر ماموران پلیس خبر داد و اظهار کرد: ماموران کلانتری‌۱۳قدس در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق سابقه دار و یک و شرور متواری شدند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان بیان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی با پلیس به ۱۶فقره سرقت منزل، موبایل و کابل برق فشار قوی اعتراف کردند.

سرهنگ کشوری پیرامون دستگیری و بازداشت یک شرور متواری و تحت تعقیب به هویت علی. ش ۳۱ساله گفت: این فرد شرور به اتهام یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکت، چند فقره تیراندازی غیر مجاز در مراسمات و درب منازل و همچنین یک فقره تیراندازی منجر به جرح احدی از شهروندان متواری و تحت تعقیب قضایی بوده که خوشبختانه با تلاش ماموران پلیس دستگیر و پس از اعتراف به جرائم انتسابی علیه ایشان پرونده قضایی تشکیل و به همراه دیگر متهمان دستگیر شده به دادسرا معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

عناوین برگزیده