تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۵۸
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۳۰۸۴۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دهقانی در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع:

پیشنهادات نمایندگان درباره مواد ارجاعی لایحه برنامه هفتم در حوزه صنعت و معدن بررسی شد

‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره مواد ارجاعی لایحه برنامه هفتم توسعه در حوزه صنعت و معدن در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش می‌متالز، الهویردی دهقانی در تشریح نشست امروز (سه شنبه ۶ تیرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در این جلسه پیشنهادات نمایندگان درباره مواد ارجاعی لایحه برنامه هفتم توسعه در حوزه صنعت و معدن موردبررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی افزود: ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه درباره تکلیف دولت برای حمایت، توسعه و ارتقای جایگاه بخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد ملی، در طی سال‌های اجرای قانون برنامه تنفیذ شد.

وی اضافه کرد: در حوزه صنعت خودرو پیشنهاداتی برای ارتقای کیفیت، رعایت استاندارد‌ها و رشد تیراژ تولید مطرح شد در واقع باید شرایطی فراهم شود که قطعه سازان بتوانند با قطعه سازان سایر کشور‌ها در سطح منطقه همکاری کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: همچنین پیشنهاداتی برای ساماندهی زنجیره فولاد مطرح و مقرر شد در جلسات آینده این پیشنهاد اصلاح و نهایی شود تا از ایجاد بازار سیاه در این حوزه جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده