تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۴۶
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۳۰۸۵۰۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
امام جمعه کرمان:

معادن ثروت‌های خود را به سمت مسوولیت‌های اجتماعی سرازیر کنند

‌می‌متالز - نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به فرار رسیدن روز معدن گفت: معادن بزرگ این استان باید کمک کنند تا بخشی از محرومیت‌های کرمان زدوده شود و از ثروت‌های خود را به سمت مسئولیت‌های اجتماعی سرازیر کنند.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان و در مصلی امام علی (ع) با اشاره به سفر رییس جمهور به استان کرمان افزود: آیت الله رییسی اول صبح امروز به بم تشریف بردند و طرح آبرسانی به شهر‌های بم و بروات را افتتاح کردند تا مردم شرق استان از آب مناسب بهره ببرند.

وی اظهار داشت: آیت الله رییسی در بخش دیگری از سفر خود از پروژه آبرسانی از خط انتقال آب خلیج فارس بازدید کردند که خدمت ایشان عرض می‌کنم همانگونه که با حرکت مجاهدان خود برای آبرسانی به مردم عزیز کشور خدمت می‌کنید، هر چه زودتر شاهد افتتاح طرح تامین آب آشامیدنی شهر کرمان هم باشیم.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: جا دارد به دولت انقلابی و شخص رییس جمهور خیر مقدم بگوییم و از این همه زحمات دولت قدردانی و تشکر کنیم.

وی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: حقوق بشر آمریکایی مثلث سه ضلع نفاق، زورگویی و خیانت به ملت‌ها است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: آمریکایی‌ها شعار حقوق بشر می‌دهند در حالی که نه از حقوق خبری است و نه توجه به بشریت دارند که این به دلیل مکتب حاکم بر حکومت‌های آن‌ها و عمل نکردن به حقوق ملت‌ها است.

وی گفت: حمله به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت ۲۹۰ نفر مسافر، حمله‌های نیابتی برای قتل عام مردم، حمله اتمی به هیروشیما، لشکرکشی به کشور‌های دیگر و قتل عام مردم در نقاط مختلف دنیا، تحمیل قانون دلخواه خود بر ملت ها، استفاده از حق وتو و ایستادن پشت رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و ترور انسان‌های پاک و در راس آن‌ها ترور حاج قاسم سلیمانی و ... از جمله فهرست سیاه دفاع آمریکایی‌ها از حقوق بشر آمریکایی است.

امام‌جمعه کرمان با اشاره به فرا رسیدن روز شهرداری و دهیاری‌ها تصریح کرد: مطالبات جدی از شهرداری‌ها به ویژه شهردار مرکز استان این است که با برنامه‌های خوب و قوی وجهه، ظاهر و مبلمان شهری را آنطور که مناسب شهر زیارتگاه سیدالشهدای جبهه مقاومت است، بسازند و مردم نیز به شهرداری کمک کنند.

وی با تبریک ولادت امام هادی (ع) و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: دوربین‌های متعددی کشور ما را در دنیا رصد می‌کنند لذا باید حضور در مراسم و جشن‌های دینی را تقویت کنیم.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلان (ایرنا) کرمان

عناوین برگزیده