تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۴۳
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۰۸۵۰۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
امام جمعه کرمانشاه:

معدن، ظرفیت‌های زیادی برای اشتغال جوانان دارد

‌می‌متالز - نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه کشور ما روی زر خوابیده و ظرفیت‌های بسیاری در صنعت و معدن دارد گفت: با این ظرفیت‌ها جوانان ما نباید بیکار باشند و همه مردم باید از این طریق به پول و ثروت برسند.

به گزارش می‌متالز، آیت الله «مصطفی علما» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، افزود: سراسر کشور ما مملو از معادن ارزشمند است که باید کشف شوند تا از این طریق بتوانیم برای جوانان شغل ایجاد کنیم چراکه این ظرفیت‌ها در همه استان‌های کشور وجود دارد.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز گرامیداشت شهادت آیت الله صدوقی گفت: آیت الله صدوقی خیلی به گردن انقلاب و نظام حق دارد چراکه در آن زمان انقلابیون را اداره می‌کرد و ارتزاق انقلابیون برای کار‌های سیاسی، آیت الله صدوقی بود.

نماینده، ولی فقیه در استان در خصوص روز ۱۲ تیر ماه و بزرگداشت علامه امینی هم گفت: ایشان هم که کتاب الغدیر را تالیف کردند حق بزرگی بر گردن اسلام و مسلمین دارند و در همان کتاب ۱۱ جلدی که در خصوص امام علی (ع) بود، اسامی ۱۱۳ نفر از علمای اهل سنت را که واقعه غدیر را نقل کردند، منتشر کرده است.

آیت الله علما ضمن گرامیداشت روز آزادسازی شهر مهران، در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌هایی که در این دنیا وجود دارد، اما قرآن برای آگاه کردن و بیدار شدن مردم نازل شد و ما در این مدت کوتاهی که در این دنیا زندگی میکنیم باید اهل تفکر و تعمل باشیم و بدانیم که برای چه هدفی به این دنیا آمده ایم.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمانشاه

عناوین برگزیده