تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۵۴
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۳۰۹۰۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان:

تثبیت اشتغال ۲۱ هزار نفر در واحد‌های تولیدی کردستان

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: تعداد ۲۱ هزار و ٥٤۲ نفر اشتغال حسب مصوباتی که در کارگروه رفع موانع تولید داشته تثبیت شده است.

به گزارش می‌متالز، بختیار خلیقی امروز چهارشنبه ۷ تیر در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با محوریت شهرستان‌های قروه و دهگلان اظهار کرد: با اجرایی شدن کامل مصوبات در دست اقدام ۲۳ هزار و ۴۶۳ نفر اشتغالزایی پایدار و حفظ شده خواهیم داشت.

وی افزود: تاکنون ۱۹۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان برگزار شده که ۲۹۶۰ مصوبه در آن‌ها صادر و ۷۳ درصد مصوبات اجرایی شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در یکصد و نود و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان با موضوع بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی برگزار شد، بیان کرد: تاکنون ۷۳ درصد از مصوبات کارگروه انجام شده و ۲۷ درصد مصوبات دیگر در دست اجرا است.

خلیقی یادآور شد: بیشتر مصوبات کارگروه در بحث بانکی و همچنین یک هزار و ۶۱۹ مصوبه مالیاتی و ۵۷ مصوبه دیگر نیز مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی بوده است.

وی ادامه داد: در این کارگروه مهم‌ترین مشکلات واحد‌های تولیدی کمبود زیرساخت‌ها به ویژه آب، سرمایه در گردش، استمحال وام پرداخت شده و دادن فرصت بیشتر برای بازپرداخت آن در شهرک صنعتی به یکی از شرکت‌های تولیدی بود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: حمایت همه جانبه از واحد‌های تولیدی از اولویت‌های کاری صمت است و مساعدت دیگر دستگاه‌های اجرایی در جلسات دیده می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)


مطالب مرتبط
عناوین برگزیده