تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۷
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۰۹۲۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۳ واحد تولیدی استان اردبیل جزو واحد‌های برتر ملی کشور انتخاب شدند

‌می‌متالز - در مراسمی که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن در دهم تیرماه در سالن اجلاس سران اسلامی و با حضور رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مسوولین کشوری و مدیران واحد‌های تولیدی شاخص و ممتاز کشور برگزار شد، از ۳ واحد تولیدی استان شامل نگین زرین چوب آرتاویل، طنین پیک سبلان و فولاد سپهر سبلان بعنوان واحد‌های برتر در سطح ملی و گروه‌های مختلف صنعتی با اهدای لوح و تندیس، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، واحد‌های تولیدی نگین زرین چوب آرتاویل، طنین پیک سبلان و فولاد سپهر سبلان به عنوان واحد‌های برتر ملی انتخاب شدند.

در مراسمی که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن در دهم تیرماه در سالن اجلاس سران اسلامی و با حضور رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مسئولین کشوری و مدیران واحد‌های تولیدی شاخص و ممتاز کشور برگزار شد، از ۳ واحد تولیدی استان شامل نگین زرین چوب آرتاویل، طنین پیک سبلان و فولاد سپهر سبلان به عنوان واحد‌های برتر در سطح ملی و گروه‌های مختلف صنعتی با اهدای لوح و تندیس، تجلیل به عمل آمد.

مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل کسب موفقیت و درخشش ۳ واحد تولیدی را به عنوان واحد‌های نمونه ملی، به مدیران عامل و کارگران این واحد‌ها تبریک گفته و برایشان در تمامی مراحال زندگی آروزی موفقیت دارد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل

عناوین برگزیده