تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۳۰۹۰۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

راه تضمین سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال را بشناسید

‌می‌متالز - کارشناس اقتصاد دیجیتال گفت: برای دستیابی به شرایط ایده‌ال سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال نیاز به ارتقای سطح آگاهی و عدم تصمیم‌گیری‌های غیرمنطقی است.

به گزارش می‌متالز، پنل «تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار رمزارز» در غرفه یوبیتکس مستقر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار شد.

حسین غضنفری مدرس و تحلیلگر بازار‌های مالی با حضور در این پنل گفت: با حجم پول‌هایی که وارد معاملات رمز ارز‌ها می‌شود منتظر کاهش سنگین قیمت‌ها در بازار رمز ارز خواهیم بود. به طور نمونه درحال حاضر قیمت کریپتو ۳۰ هزار تومان است که در آینده نه چندان دور از این رقم هم کمتر خواهد شد.

تحلیلگر بازار‌های مالی گفت: بازار رمز‌ها به سرعت درحال تحول است و نباید در این فضا از پیشرفت‌ها و تحولات در راستای توسعه این بازار جا ماند.

با بلاک چین اختیار بیشتری روی اموال خود داشته باشید

در ادامه این پنل سهیل نیکزاد عضو هیات موسس انجمن فناوران زنجیره بلوک گفت: بلاک‌چین یعنی اینکه هر فردی اختیار بیشتری روی اموال خود داشته باشد که به طور قطعی این امر با مقاومت صاحبان صندوق‌های اقتصادی مواجه خواهد شد.

نیکزاد گفت: این بازار با وجود امنیت بالا و همچنین دسترسی سخت به منابع مالی، امکان کلاهبرداری‌های بزرگ در آن وجود دارد.

عضو هیات موسس انجمن فناوران زنجیره بلوک افزود: مردم عادی قصد آشنا شدن و ورود به این بازار را دارند که به دلیل تبادلات فناورانه و همچنین نوین برای بیشتر مردم به ویژه نسل جوان جذابیت خاص دارد چراکه آن‌ها می‌خواند با توجه به عملکرد سایر بازار‌های سنتی، این بار در این بازار اختیار بیشتری روی اموال خود داشته باشند.

او تصریح داشت: برای توسعه و افزایش سرمایه‌گذاری در این بازار نیاز به صرف زمان بیشتر، اطلاع رسانی کافی و همچنین شفاف سازی در خصوص چگونگی اجرای قوانین و مقررات است.

راه تضمین سرمایه گذاری در بازار رمزارز‌ها

این کارشناس اقتصاد دیجیتال ادامه داد: اگر می‌خواهید پولی وارد بازار بلاک‌چین کنید باید پول مازاد را به این عرصه آورد، نه اینکه تمامی دارایی را در این بازارسرمایه گذاری کرد چراکه امکان هر ریسکی در این بازار وجود دارد و سرمایه‌گذار باید عاقلانه و بدون تصمیمات شتاب زده اقدام به سرمایه گذاری در این بازار کند.

نیکزاد با توجه به ضرورت نگاه عمیق و عاقلانه به سرمایه‌گذاری در این بازارگفت: مردم با آگاهی و علم این بازار باید بخشی از سرمایه خود را وارد بازار رمزارز کنند وبه طور قطعی با تصمیم‌گیری‌های غیرمنطقی و از سر احساس وارد این بازار نشوند.

عضو هیات موسس انجمن فناوران زنجیره بلوک گفت: دستیابی به شرایط ایده‌ال سرمایه گذاری در بازار‌های رمز ارز نیاز به ارتقای سطح آگاهی و عدم تصمیم‌گیری‌های غیرمنطقی دارد؛ موضوعی که اگر به درستی رعایت شود می‌تواند یک سرمایه‌گذاری طولانی با کمترین خطر باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

عناوین برگزیده