تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۱
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۳۰۹۴۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان همدان اعلام کرد؛

همدان با حمایت دولت به بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است/ رشد ۲۰۰ درصدی صادرات استان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان همدان اعلام کرد که با حمایت و پشتیبانی دولت سیزدهم، اکنون استان همدان به بهترین مکان و فرصت برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است.

به گزارش می‌متالز، «احمد شانیان» مدیرکل صمت استان همدان، در آئین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن به بخشی از دستاورد‌های دولت سیزدهم در استان همدان اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲۰۰ پروانه بهره‌برداری صادر شده که کار بزرگی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲۰۰ واحد صنعتی و معدنی در سطح استان افزود: به همت استاندار همدان ۱۰۰ واحد راکد و تعطیل در این مدت به چرخه تولید بازگشته است که نشان از نشاط صنعتی در استان همدان است.

مدیرکل صمت استان همدان از آغاز ۲۶ طرح اثرگذار در استان خبرداد و یادآور شد: این طرح‌ها در مرحله احداث هستند و بی‌تردید بهره‌برداری از آن‌ها تاثیر به‌سزایی در رشد تولید این خطه خواهد داشت.

وی از دیگر توفیقات استان، به کسب رتبه پنجم کارگروه تسهیل در ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری اشاره کرد و افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با ۹۰ جلسه و ۴۰۰ مصوبه توانست عملکرد اثربخشی در حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران داشته باشد.

شانیان با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی صادرات این استان و برگزاری ۲ مزایده معدن پس از چند سال توقف، گفت: با حمایت و پشتیبانی دولت سیزدهم، اکنون استان همدان به بهترین مکان و فرصت برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده