تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۳۰۹۴۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس هیات عامل ایدرو در اصفهان تاکید کرد؛

نقش موثر تشکل‌های خصوصی در اقتصاد کشور/ برنامه هفتم، فرصتی مناسب برای صنعت و معدن است

‌می‌متالز - معاون وزیر در بیست و هفتمین آئین نکوداشت روز صنعت و معدن استان اصفهان بر نقش بیشتر تشکل‌های بخش خصوصی در اقتصاد کشور تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، «علی نبوی» معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در بیست و هفتمین آیین نکو داشت روز صنعت و معدن استان اصفهان که با حضور مقامات و مسئولان استانی و فعالان اقتصادی برگزار شد، با اشاره به سهم بزرگ استان اصفهان در بخش‌ای مختلف از جمله صنعت کشور گفت: تشکل‌های بخش خصوصی در واکاوی مشکلات و ارائه راهکار‌های موثر برای حل آنها، به منزله بازوی توانمند برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور مطرح هستند.

وی افزود: حضور فعال و موثر تشکل‌های بخشی خصوصی می‌تواند به جامع بودن سیاست‌گذاری در بخش‌های مختلف و رسیدن به هدف مشترک که همانا رشد اقتصادی کشور است، کمک شایانی می‌کند.

معاون وزیر صمت در ادامه، بررسی برنامه هفتم را فرصتی مناسبی برای بخش صنعت و معدن توصیف کرد که در آن توجه بسیاری به بخش‌های معدن، خوشه‌سازی صنعتی و افزایش توان صادرات شده است.

در جریان برگزاری این مراسم، از چند واحد نمونه صنعتی و معدنی استان اصفهان تقدیر به‌عمل آمد.

همچنین رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در ادامه سفر به اصفهان، از کارخانجات گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین مجتمع تولید کننده لوازم خانگی کشور دیدن کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده