تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۲۶
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۳۱۱۴۴۳
سرویس خبر : انرژی
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد:

تاکید مجلس بر اهمیت ایفای تعهدات در گواهی سپرده نفت خام

‌می‌متالز - نماینده ملایر در مجلس با اشاره به شفافیت موجود در قرارداد‌های گواهی سپرده نفت خام گفت: شرایط تحویل گواهی سپرده نفت خام شامل کیفیت نفت، موعد تحویل و تعهدات هر یک از طرف‌ها در فرآیند تحویل، در اطلاعیه گشایش انبار این گواهی در سایت بورس انرژی ایران مندرج شده است.

به گزارش می‌متالز، هادی بیگی‌نژاد، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت ایفای تعهدات تحویل دارایی پایه گواهی سپرده نفت خام از سوی شرکت ملی نفت بیان کرد: ایفای این تعهدات از سوی شرکت ملی نفت که تضمینی و قطعی است، ضامن موفقیت سایر برنامه‌هایی است که در آینده برای فروش نفت خام ایران طراحی خواهد شد.

بیگی‌نژاد در خصوص اهمیت گواهی سپرده نفت خام برای صنعت نفت گفت: این گواهی راه‌های فروش جدیدی را پیش روی نفت خام ایران قرار داده است تا مصرف‌کنندگان نفت خام ایران بتوانند به شکل متنوع‌تری به این محصول دسترسی داشته باشند.

نماینده حوزه انتخابیه ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شفافیت موجود در قرارداد‌های گواهی سپرده نفت خام گفت: شرایط تحویل گواهی سپرده نفت خام شامل کیفیت نفت، موعد تحویل و تعهدات هر یک از طرف‌ها در فرآیند تحویل، در اطلاعیه گشایش انبار این گواهی در سایت بورس انرژی ایران مندرج شده است.

بیگی‌نژاد با اشاره به اینکه مجلس بر اهمیت ایفای تعهد در گواهی سپرده نفت خام تاکید دارد عنوان کرد: آینده طرح‌های فروش نفت خام به این موضوع بستگی دارد و انجام تعهد به خوبی نشان می‌دهد در دیگر طرح‌ها هم می‌توان با اطمینان پیش رفت.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده