تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۳۱۵۷۸۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
رئیس هیات‌مدیره شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه تأکید کرد؛

لزوم تسریع در صدور پروانه بهره‌برداری معدن سرب و روی آلبلاغ

‌می‌متالز - رئیس هیات‌مدیره شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه در جریان سفر به خراسان شمالی و دیدار با مدیرکل صمت این استان بر لزوم تسریع در صدور پروانه بهره‌برداری معدن سرب و روی آلبلاغ تأکید کرد.

به گزارش می‌متالز، جمعی از مدیران گروه فولاد مبارکه با فرماندار آلبلاغ دیدار کردند.

در این جلسه که به میزبانی فرمانداری این شهرستان و با حضور مهدی کفایت معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه، سید مصطفی فقری مدیر استخراج مواد معدنی فولاد مبارکه اصفهان و رئیس هیات‌مدیره شرکت فلزتدارک فولادمبارکه و حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو برگزار شد موضوعاتی در مورد واگذاری جانمایی کارخانه تولید شمش گروه فولادمبارکه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین جلسه‌ای دیگر به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین با حضور حاجی‌بگلو مدیرکل سازمان صمت خراسان شمالی برگزار شد.

در این نشست معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه و مدیرعامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بر نگاه فولاد مبارکه نسبت به سرمایه‌گذاری در سراسر کشور در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و تأمین اشتغال پایدار تأکید نمودند.

لزوم تسریع در صدور پروانه بهره‌برداری معدن سرب و روی آلبلاغ

همچنین سید مصطفی فقری رئیس هیات‌مدیره شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه در این جلسه خواهان تسریع مراحل اداری و رفع موانع صدور گواهی و پروانه بهره‌برداری این معدن شد.

در این دیدار حاجی‌بگلو مدیرکل صمت استان خراسان شمالی ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران گروه فولاد مبارکه، از آمادگی این اداره کل برای تحقق هرچه سریع‌تر راه‌اندازی معدن آلبلاغ خبر داد.

شایان ذکر است در حاشیه این سفر، معاون‌سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه، مدیر استخراج مواد معدنی فولاد مبارکه اصفهان، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و جمعی مقامات محلی از معدن سرب و روی آلبلاغ بازدید نمودند.

معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین واقع در استان خراسان شمالی، معدنی به مساحت بالغ بر ۷۲ کیلومتر مربع می‌باشد که قرار است با سرمایه‌گذاری شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه و شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری به بهره‌برداری برسد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده